Persoonlijke levering
Hoge kwaliteit
Uitgebreid assortiment

Klantenservice

Bij Boba Supply staat klanttevredenheid centraal en daarom streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Op onze Klantenservicepagina vind u antwoorden op veelgestelde vragen over betalingsmethoden, leveringsopties, bestelprocedures en meer. We staan altijd klaar om u te helpen met eventuele vragen of zorgen die u hebt

boba-werken-bij

Account

  • Om onze prijzen te kunnen zien én om te bestellen dient u in het bezit te zijn van een account. U kunt een nieuw account aanvragen via het registratieformulier.

  • U kunt het wachtwoord van je account wijzigen door uw e-mailadres in de vullen op de wachtwoord vergeten pagina. U ontvangt hierna een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Controleer ook uw map met ongewenste e-mails als u de e-mail niet in uw inbox ziet verschijnen.

  • U kunt moeiteloos uw gegevens aanpassen in uw account. Klik simpelweg op 'Mijn Gegevens' en u kunt bezorgadressen wijzigen, verwijderen of toevoegen. Nadat u de wijzigingen hebt opgeslagen, worden deze direct toegepast.

    Wilt u een factuuradres, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen of verwijderen? Neem dan contact met ons op via: AskMe@bobasupply.nl

Bestellen

  • Wij leveren in Nederland en België

  • Als een betaling voor een bestelling ontvangen is, worden de artikelen, mits op voorraad, binnen 5 werkdagen (op afspraak) bezorgd. Wanneer een artikel niet leverbaar is, wordt met de klant indien mogelijk telefonisch of via de mail gecontacteerd en mag aangeven om de bestelling eventueel te annuleren. Wanneer in dit geval de bestelling al betaald is, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening van de klant.

    Bobasupply hanteert een maximale levertijd van 30 dagen. In de praktijk worden bestellingen binnen 5 werkdagen (op afspraak) bezorgd. Op zaterdag en zondag worden er geen pakketten bezorgd. Wanneer uw bestelling niet binnen 30 dagen is geleverd, heeft u de mogelijkheid om de koopovereenkomst te ontbinden.

  • U kan uw bestelling in de webshop betalen met de volgende betaalmethoden:

    • creditcard (VISA of MasterCard creditcards)
    • iDEAL
    • Paypal


    Alle betalingen en terugbetalingen worden afgehandeld via Mollie.

  • Hoewel we in ons magazijn streven naar nauwkeurigheid bij het verwerken van je bestelling, kan het voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel wordt verzonden. Mocht dit gebeuren, neem dan contact op met ons via AskMe@bobasupply.nl of vul het contactformulier in.


Retourneren

  • U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Staat uw antwoord er niet tussen?
Geen zorgen, onze klantenservice helpt u graag verder!